lördag 11 september 2010

Lastträning fortsätter...

Jag och min pappa träna jeriko att gå in lugnt och fint. Stå kvar och sen på komando backa ut rakt och steg för steg!! Övning ger resultat. En ny hö/krubba som han fick äta lite gott ur, just för att vänja sig vid den. Mums, godis tyckte Jeriko och gilla den direkt.. :)
Min kära mor passade på att fota när vi lasta i den nya trailern. Jeriko gick in med alla hovar tillsist och stod kvar. Målet är att stå längre och längre för varje gång innan jag säger backa.

Jeriko gillar sin nya trailer!!




 Hästen Jeriko gick in det sista steget men det kom ej med på bild. Han var super duktig och jag är nöjd med honom. Snart är det bara att stänga och åka en sväng.. Spännande..

1 kommentar:

  1. Toppen vi fortsätter träna ! Han kommer bli lastbar och vi kommer att få många trevliga träningspass med din duktiga tränare Anita på Skogslotten.

    SvaraRadera