lördag 27 november 2010

Shoppa Hästtäcke!

Jag var på Avantia Fritid för att hitta ett riktigt bra Utetäcke till Jeriko 3 år. Han är nyklippt och nu när det slog till och blev kallt så går det åt. Jag har ett antal täcken men kände för att skaffa ett slitstarkt täcke med bra passform, hög rivtålighet och framförallt med avtagbar hals till.
(Han är lite busig i hagen och naffsar framtill,  på sitt egna täcke)

Jag hitta DET!!! Passar min häst kanon, men 155 cm var lite litet när han böjde sig ner för att äta, saknades typ 5 cm baktill.. (Liten pålle jag har, hihi :) Så jag vill ha ett 165 cm så det finns det att växa i och om man vill ha ett innetäcke under så måste det finnas lite utrymme. Så nu är det beställt och jag hoppas det är hemma inom 1 vecka.




SÅ HIMLA SNYGGT TÄCKE!!! JERIKO KOMMER BLI SÅ SNYGG I DETTA!
( Hoppas han han inte äter upp det bara)

Avantia Fritid
http://www.avantiafritid.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar