tisdag 9 november 2010

Ullared Gekås

ULLARED!!!
Malin, Lotta, Jenny och jag var i Ullared fredag till lördag. Vi
hyrde en stuga som var över förväntan, vi sov såå gott! Det var min första gång.
Det var en upplevelse.
Våra respektive var hemma med barnen, meddans vi
kunde shoppa loss till oss och våra familjer. Vi hade tur båda dagarna och slapp
att köa i timmar. Det flöt på väldigt bra. Lite öm i fötterna, lite stressigt
och törstig blev jag.
Alla julklappar är färdiga och det känns väldigt bra,
gjorde några riktigt bra klipp. Vart hittar man ett par byxor för 29 kr? och ett
tränsbett till hästen för 199 kr som kostar här hemma 1100 kr, det var mitt
bästa klipp!
Alla kläder passade bra. Det ända jag glömde var kvitton som jag fick av
retur, hoppas på att någon jag känner ska ner så kan jag skicka med dessa kvitton
då. Nu förstår jag charmen med ullared.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar